Όροι χρήσης

  1. Πώς μπορώ να γνωρίζω ότι το ρούχο θα μου ταιριάζει;

    Όταν προβάλλεται ένα προϊόν, μπορείτε να κάνετε κλικ στο σύνδεσμο που περιέχει τον οδηγό μεγεθών της εκαστοτε εταιρείας. Ο οδηγός μεγεθών του juicy.com. χωρίζεται σε κατηγορίες. Κάθε εταιρεία «μάρκα», έχει και το δικό της μεγεθολόγιο. Επίσης σημαντικό ρόλο έχουν και τα υφάσματα των ρούχων ,δηλαδή, αν είναι σταθερά ή ελαστικά. Στα ελαστικά υφάσματα, για προϊόντα που περιέχουν ελαστίνη, και στα σταθερά υφάσματα, για προϊόντα που δεν περιέχουν ελαστίνη. Για παράδειγμα, αν κάποιο προϊόν έχει τρία μεγέθη (S, M, L), τότε επιλέξτε το μεγεθολόγιο με τα τρία αυτά μεγέθη και διασταυρώστε τις μετρήσεις του μεγεθολόγιου με τις δικές σας, ώστε για να βεβαιωθείτε ότι έχετε παραγγείλει το σωστό μέγεθος .Εμείς που ξέρουμε τα πατρόν και τις φόρμες των ρούχων μας, θα σας προτείνουμε ποιο νούμερο να επιλέξετε. Για απορίες σχετικά με τα μεγέθη ή τις μετρήσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών που θα χαρεί να σας βοηθήσει. Εάν το ρούχο δεν σας ταιριάζει, μπορείτε πάντα να το επιστρέψετε. Παρακαλούμε, ανατρέξτε στην Πολιτική Επιστροφών μας.

  2. Πώς μπορώ να ξέρω ποια προϊόντα είναι σε απόθεμα;

    Όλα τα προϊόντα που προβάλλονται στην ιστοσελίδα είναι διαθέσιμα. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι βάζοντας ένα προϊόν στο καλάθι σας, αυτό δε σημαίνει ότι παραμένει διαθέσιμο αποκλειστικά για εσάς και ότι μπορεί να αγοραστεί από κάποιον άλλο πελάτη, ενώ εσείς συνεχίζετε τις αγορές σας σε άλλα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση όμως θα ενημερώνεστε από εμάς είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ,είτε μέσω τηλεφώνου αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων της παραγγελίας σας. Στα προϊόντα με την ένδειξη: «κατόπιν παραγγελίας» αφού αποστείλετε την παραγγελία σας θα ενημερώνεστε άμεσα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος που παραγγείλατε.

  3. Γιατί δεν είναι διαθέσιμο το προϊόν που παρήγγειλα;

    Προσπαθούμε να ενημερώνουμε συνεχώς τις διαθέσιμες ποσότητες. Ωστόσο, εάν σε κάποιο προϊόν πραγματοποιηθούν ταυτόχρονα παραπάνω από μία αγορές (ή μέσα σε λίγα λεπτά) μπορεί οι πληροφορίες να είναι ανακριβείς όσον αφορά το απόθεμα. Λυπούμαστε, αλλά η αιτία ήταν μόνο ένα κλικ!

  4. Μπορώ να προσθέσω προϊόντα σε μία υπάρχουσα παραγγελία;

    Μπορεί να γίνει προσθήκη προϊόντων σε μια υπάρχουσα παραγγελία με την προϋπόθεση ότι η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών ώστε να προσθέσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε.

  5. Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου. Τι πρέπει να κάνω;

    Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, κάνετε κλικ εδώ  ή ακολουθήστε τις οδηγίες κάνοντας κλικ στο «Ξέχασα τον κωδικό μου» στη σελίδα σύνδεσης. Για λόγους ασφαλείας οι κωδικοί πρόσβασης φυλάσσονται κρυπτογραφημένοι και δεν είναι δυνατή η αποκρυπτογράφηση και αποστολή τους.

  6. Τι είναι η Wish List?

    Με την προσθήκη προϊόντων που θέλετε στη wish list σας, μπορείτε να τα οργανώσετε και στη συνέχεια να προχωρήσετε στην αγορά τους όποτε επιθυμείτε, χωρίς να χρειάζεται να τα ψάχνετε πάλι.

  7. Μπορώ να παραγγείλω από το τηλέφωνο;

    H ομάδα του eShop θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει τηλεφωνικά, προτείνοντας τα σωστά μεγέθη και σχέδια για το σωματότυπό σας και πραγματοποιώντας τηλεφωνικές παραγγελίες Δευτέρα έως Παρασκευή, 09.00 με 17.30 στο τηλέφωνο 2421181046.

  8. Προσφέρετε υπηρεσία επιδιορθώσεων;

    Το juicyshop.gr δεν προσφέρει τέτοια υπηρεσία.

1. Ποιές μεθόδους πληρωμής δέχεται η ιστοσελίδα;

Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα. To juicy.gr δέχεται: Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro. Σε μερικές κάρτες μπορεί να ζητηθεί άδεια από την εκδότρια τράπεζα.
Εάν δεν έχετε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, η πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί και με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με χρέωση 3,00 ευρώ. (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ).

Τέλος μπορείτε να πληρώσετε κάνοντας τραπεζική κατάθεση εντός 3 ημερών από την ημέρα της παραγγελίας στον παρακάτω Λογαριασμό της τράπεζας EUROBANK:

ΙBAN: GR3702600780000450200936510
SWIFT:
ΑΡ.ΛΟΓ/ΣΜΟΥ : 0026.0078.45.0200936510

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΘΕΟΔΩΡΟΥΔΗ Μ.-ΤΕΝΤΗΣ Μ.Ο.Ε.

2. Είναι ασφαλές να χρησιμοποιώ την πιστωτική μου κάρτα στο juicy.gr;

H τράπεζα που συνεργαζόμαστε προσφέρει την ηλεκτρονική πλατφόρμα διασφάλισης συναλλαγών καθώς και όλες τις απαραίτητες δικλείδες ασφαλείας.

4. Πώς θα γνωρίζω ότι η παραγγελία μου έχει καταχωρηθεί;

Μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης, το οποίο όμως δε σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει γίνει αποδεκτή από εμάς. Η παραγγελία θα γίνεται δεκτή και θα σας αποστέλλεται μόλις η πιστωτική σας κάρτα και τα στοιχεία διεύθυνσης έχουν εγκριθεί και ελεγχθεί.

5. Πότε θα γίνει η χρέωση;

Αν έχετε πραγματοποιήσει πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, τότε η χρέωση γίνεται άμεσα και θα λάβετε ένα email που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας εφόσον όλες οι λεπτομέρειες έχουν εγκριθεί. Αν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε ακύρωση της παραγγελίας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας.

1.Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

ΕΛΛΑΔΑ
Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για παραγγελίες από 50€ και άνω. Για τις παραγγελίες αξίας μικρότερης των 50€, τα έξοδα αποστολής είναι 3€
Όλες οι αποστολές επεξεργάζονται από την ACS courier και την Γενική Ταχυδρομική. Από καιρό σε καιρό προσφέρουμε ειδικές τιμές στα έξοδα αποστολής για προωθητικούς λόγους. Για λεπτομέρειες σχετικά με τις προωθητικές αυτές ενέργειες, ανατρέξτε στα διαφημιστικά banners.

2.Πως μπορώ να παρακολουθήσω την παράδοση της παραγγελίας μου;

Θα λάβετε ενημερώσεις μέσω email σχετικά με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και την αποστολή της από τις αποθήκες μας.

3.Πώς θα παραλάβω τα προϊόντα;

Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται σε συσκευασία του juicyshop.gr, η οποία θα έχει ως στόχο να προστατεύσει τα αγαθά σας και να εξασφαλίσει την παράδοσή τους σε άριστη κατάσταση.

4.Πόσος καιρός θα χρειαστεί, για να παραδοθεί η παραγγελία μου;

Εφόσον η παραγγελία σας και οι λεπτομέρειες πληρωμής έχουν ελεγχθεί και εγκριθεί, θα αποστείλουμε την παραγγελία σας με την υπηρεσία που έχετε επιλέξει. Ανατρέξτε στην ενότητα Αποστολές για περισσότερες πληροφορίες.

ΕΛΛΑΔΑ: Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται στις 1-2 εργάσιμες ημέρες. Για αποστολές προς δυσπρόσιτες περιοχές και νησιωτικούς προορισμούς οι ημέρες παράδοσης μεταβάλλονται, με βάση τα δρομολόγια των πλοίων. Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται στις 2 με 4 εργάσιμες ημέρες. Στα προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα αλλά κατόπιν παραγγελίας οι ημέρες παράδοσης είναι από 3 έως 10 ημέρες.

 

5.Παραδίδετε τα Σαββατοκύριακα;

 

ΕΛΛΑΔΑ: Παραδόσεις πραγματοποιούνται και το Σάββατο χωρίς επιπλέον προσαυξήσεις στα μεταφορικά, μόνο αν το αναγράψτε στις Παρατηρήσεις, πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η παράδοση το Σάββατο ισχύει για τις παρακάτω συγκεκριμένες πόλεις με την Γενική Ταχυδρομική: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Άγιος Νικόλαος, Αγρίνιο, Αιγίνιο, Αίγιο, Αλεξάνδρεια, Αλεξανδρούπολη, Αλμυρός, Αμαλιάδα, Αμφιλοχία, Άμφισσα, Άργος, Άρτα, Αταλάντη, Βέροια, Βόλος, Γιαννιτσά, Γρεβενά, Γύθειο, Διδυμότειχο, Δράμα, Ελασσόνα, Ελευσίνα, Ζάκυνθος, Ηγουμενίτσα, Ηράκλειο Κρήτης, Θήβα, Ιεράπετρα, Ιωάννινα, Καβάλα, Καλαμάτα, Καλοχώρι, Καρδίτσα, Καρπενήσι, Καστοριά, Κατερίνη, Κέρκυρα, Κεφαλλονιά, Κιλκίς, Κοζάνη, Κομοτηνή, Κόρινθος, Κουφάλια, Λαγκαδάς, Λαμία, Λάρισα, Λαύριο, Λιβαδειά, Λευκάδα, Μεσολόγγι, Μολάοι, Ναύπακτος, Ναύπλιο, Πικέρμι, Καλαμαριά, Ξάνθη, Ορεστιάδα, Παιανία, Πάτρα, Πολύγυρος, Πολύκαστρο, Πρέβεζα, Πτολεμαΐδα, Πύργος, Ρέθυμνο, Σαλαμίνα, Σαντορίνη, Σέρρες, Σητεία, Σκύδρα, Σπάρτη, Σπέτσες, Στυλίδα, Τρίκαλα, Τρίπολη, Φάρσαλα, Φλώρινα, Χαλκίδα, Χανιά, Ωρωπός.

Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται την Κυριακή και επίσημες αργίες.

6.Χρειάζεται να υπογράψω κατά την παράδοση της παραγγελίας μου;

Λόγω του κόστους των προϊόντων μας, απαιτείται η απόδειξη της παράδοσης για όλες τις παραγγελίες. Αυτό σημαίνει ότι δεν είμαστε σε θέση να εγκρίνουμε παραδόσεις πακέτων χωρίς υπογραφή.

7.Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό, για να κάνω μια παραγγελία;

Η δημιουργία λογαριασμού είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να πραγματοποιήσετε αγορές. Με την εγγραφή σας θα είστε σε θέση να απολαμβάνετε τα παρακάτω οφέλη μέσω του λογαριασμού σας:

  • Να ενημερώνεστε για το ιστορικό των αγορών σας.
  • Να αποκτήστε πρόσβαση στη Wish List σας.
  • Να αποθηκεύετε και να διαχειρίζεστε τα στοιχεία σας για ταχύτερες αγορές.

1.Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας ολόκληρη ή μέρος αυτής για οποιονδήποτε λόγο μέχρι τη στιγμή που θα ξεκινήσει η αποστολή της παραγγελίας σας. Από αυτό το σημείο και μετά, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας αλλά μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν μετά την παραλαβή του, αν το επιθυμείτε.

2.Πώς μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Για να διευκολύνουμε τις επιστροφές σας, έχουμε απλοποιήσει εξαιρετικά τη διαδικασία. Στο site μας θα βρείτε το έντυπο επιστροφής, με οδηγίες αλλά και προσυμπληρωμένα πεδία. Αυτό που έχετε να κάνετε είναι να εκτυπώσετε και να συμπληρώσετε προσεκτικά το έντυπο, αφού διαβάσετε τις οδηγίες και να μας το αποστείλετε εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που παραλάβατε τα προϊόντα σας. Για τον τρόπο και τις χρεώσεις επιστροφής, θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες παρακάτω.

Παρακαλούμε, να θυμάστε ότι για να επιστραφεί ένα προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχει αφαιρεθεί καμία από τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια). Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται απαραιτήτως από την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Διεύθυνση επιστροφής: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ «JUICY», ΣΠΥΡΙΔΗ 34, ΒΟΛΟΣ, Τ.Κ.38221

 

3. Σε ποιες περιπτώσεις μπορώ να πάρω τα χρήματα μου πίσω;

Όταν σας αποσταλεί ένα ελαττωματικό προϊόν και δεν υπάρχει απόθεμα ώστε να γίνει πλήρη αντικατάσταση και δεν επιθυμείτε κάποιο άλλο προϊόν από το κατάστημα καθώς και δεν επιθυμείτε πιστωτικό κουπόνι ίσης αξίας με την αξία του προϊόντος που επιστρέφετε για να το χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε στιγμή στο μέλλον, τότε σας επιστρέφονται τα χρήματα της αγοράς καθώς και τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής που τυχόν χρεωθήκατε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που επιθυμείτε. Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι από το προϊόν που παραλάβατε για οποιονδήποτε δικό σας λόγο, τότε μπορείτε να το επιστρέψετε και να κάνετε εκ νέου αγορά ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το προϊόν που επιστρέφετε αλλά και να πάρετε πιστωτικό κουπόνι έκπτωσης ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν. Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης χρεώνεται με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής τα οποία αφαιρούνται αυτόματα από το πιστωτικό του κουπόνι.

 

 

4.Η παραγγελία μου ακυρώθηκε/επεστράφη. Πότε πραγματοποιείται η επιστροφή των χρημάτων;

Το ποσό θα σας επιστραφεί με κατάθεση στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Οι επιστροφές χρημάτων γίνονται από τη Eurobank, στην περίπτωση που ζητήσετε επιστροφή χρημάτων σε άλλη τράπεζα παρακαλούμε βεβαιωθείτε για τα έξοδα που ενδέχεται να κρατήσει η τράπεζα σας καθώς για επιστροφή χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί η επιλογή (SHA) επιμερισμός εξόδων.

5.Έχω λάβει ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

Καλό θα ήταν να ελέγχετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας κατά την παραλαβή τους. Σε περίπτωση που εντοπίσετε ότι το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα τότε θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία και χωρίς να έχει αφαιρεθεί καμία από τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια). Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται απαραιτήτως από την απόδειξη λιανικής πώλησης καθώς και από το ειδικό έντυπο επιστροφής πλήρως συμπληρωμένο από εσάς (θα το βρείτε στο juicy.gr).

Όταν το προϊόν επιστραφεί στην εταιρεία, θα περάσει από λεπτομερή ποιοτικό έλεγχο, ώστε να διαπιστωθεί το πρόβλημα. Εφόσον εντοπιστεί το ελάττωμα, τότε η εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας, ώστε να προβεί σε αντικατάσταση αυτού ή επιστροφή των χρημάτων σας.

6.Μπορώ να αλλάξω το προϊόν με ένα άλλο;

Μπορείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με ένα άλλο για οποιονδήποτε λόγο.

Αν επιθυμείτε να το αντικαταστήσετε λόγω λάθους της εταιρείας (πχ σας έχει αποσταλεί λάθος προϊόν), τότε αναλαμβάνουμε πλήρως τα έξοδα επιστροφής του και φυσικά την αντικατάστασή του. Αν επιθυμείτε να το αντικαταστήσετε για προσωπικούς σας λόγους (πχ δεν παραγγείλατε το σωστό μέγεθος), τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.

Σε περίπτωση που το προϊόν προς αντικατάσταση δεν είναι διαθέσιμο, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προτείνουμε κάποια εναλλακτική λύση. Διαφορετικά, το ποσό θα πιστωθεί στο όνομά σας για μελλοντική παραγγελία.

7. Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν από την κατηγορία «OUTLET»;

 

Τα προϊόντα που βρίσκονται σε αυτήν την κατηγορία είναι μοναδικά, τελευταία τεμάχια που συλλέγονται τέλος εποχής στο φυσικό και στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Συνήθως οι τιμές πώλησης τους είναι κάτω του κόστους αγοράς τους οπότε και ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ή επιστροφές σε αυτήν την κατηγορία.

Εξαίρεση αποτελούν βεβαίως τα ελαττωματικά προϊόντα που αναλαμβάνουμε πλήρως την επιστροφή και την αντικατάστασή τους