Επιστροφές

1. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας ολόκληρη ή μέρος αυτής για οποιονδήποτε λόγο μέχρι τη στιγμή που θα ξεκινήσει η αποστολή της παραγγελίας σας. Από αυτό το σημείο και μετά, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας αλλά μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν μετά την παραλαβή του, αν το επιθυμείτε.

2. Πώς μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Για να διευκολύνουμε τις επιστροφές σας, έχουμε απλοποιήσει εξαιρετικά τη διαδικασία. Στο site μας θα βρείτε το έντυπο επιστροφής, με οδηγίες αλλά και προσυμπληρωμένα πεδία. Αυτό που έχετε να κάνετε είναι να εκτυπώσετε και να συμπληρώσετε προσεκτικά το έντυπο, αφού διαβάσετε τις οδηγίες και να μας το αποστείλετε εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που παραλάβατε τα προϊόντα σας. Για τον τρόπο και τις χρεώσεις επιστροφής, θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες παρακάτω. Παρακαλούμε, να θυμάστε ότι για να επιστραφεί ένα προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχει αφαιρεθεί καμία από τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια). Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται απαραιτήτως από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Διεύθυνση επιστροφής: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ «JUICY» ,ΣΠΥΡΙΔΗ 34,ΒΟΛΟΣ, Τ.Κ.38221

3. Σε ποιες περιπτώσεις μπορώ να πάρω τα χρήματα μου πίσω;

Όταν σας αποσταλεί ένα ελαττωματικό προϊόν και δεν υπάρχει απόθεμα ώστε να γίνει πλήρη αντικατάσταση και δεν επιθυμείτε κάποιο άλλο προϊόν από το κατάστημα καθώς και δεν επιθυμείτε πιστωτικό κουπόνι ίσης αξίας με την αξία του προϊόντος που επιστρέφετε για να το χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε στιγμή στο μέλλον, τότε σας επιστρέφονται τα χρήματα της αγοράς καθώς και τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής που τυχόν χρεωθήκατε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που επιθυμείτε. Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι από το προϊόν που παραλάβατε για οποιονδήποτε δικό σας λόγο, τότε μπορείτε να το επιστρέψετε και να κάνετε εκ νέου αγορά ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το προϊόν που επιστρέφετε αλλά και να πάρετε πιστωτικό κουπόνι έκπτωσης ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν. Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης χρεώνεται με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής τα οποία αφαιρούνται αυτόματα από το πιστωτικό του κουπόνι.

4. Η παραγγελία μου ακυρώθηκε/επεστράφη. Πότε πραγματοποιείται η επιστροφή των χρημάτων;

Το ποσό θα σας επιστραφεί με κατάθεση στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Οι επιστροφές χρημάτων γίνονται από τη Eurobank, στην περίπτωση που ζητήσετε επιστροφή χρημάτων σε άλλη τράπεζα παρακαλούμε βεβαιωθείτε για τα έξοδα που ενδέχεται να κρατήσει η τράπεζα σας καθώς για επιστροφή χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί η επιλογή (SHA) επιμερισμός εξόδων.

5. Έχω λάβει ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

Καλό θα ήταν να ελέγχετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας κατά την παραλαβή τους. Σε περίπτωση που εντοπίσετε ότι το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα τότε θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία και χωρίς να έχει αφαιρεθεί καμία από τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια). Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται απαραιτήτως από την απόδειξη λιανικής πώλησης καθώς και από το ειδικό έντυπο επιστροφής πλήρως συμπληρωμένο από εσάς (θα το βρείτε στο juicy.gr). Όταν το προϊόν επιστραφεί στην εταιρεία, θα περάσει από λεπτομερή ποιοτικό έλεγχο, ώστε να διαπιστωθεί το πρόβλημα. Εφόσον εντοπιστεί το ελάττωμα, τότε η εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας, ώστε να προβεί σε αντικατάσταση αυτού ή επιστροφή των χρημάτων σας.

6. Μπορώ να αλλάξω το προϊόν με ένα άλλο;

Μπορείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με ένα άλλο για οποιονδήποτε λόγο. Αν επιθυμείτε να το αντικαταστήσετε λόγω λάθους της εταιρείας (πχ σας έχει αποσταλεί λάθος προϊόν), τότε αναλαμβάνουμε πλήρως τα έξοδα επιστροφής του και φυσικά την αντικατάστασή του. Αν επιθυμείτε να το αντικαταστήσετε για προσωπικούς σας λόγους (πχ δεν παραγγείλατε το σωστό μέγεθος), τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς. Σε περίπτωση που το προϊόν προς αντικατάσταση δεν είναι διαθέσιμο, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προτείνουμε κάποια εναλλακτική λύση. Διαφορετικά, το ποσό θα πιστωθεί στο όνομά σας για μελλοντική παραγγελία.

7. Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν από την κατηγορία «OUTLET»;

Τα προϊόντα που βρίσκονται σε αυτήν την κατηγορία είναι μοναδικά, τελευταία τεμάχια που συλλέγονται τέλος εποχής στο φυσικό και στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Συνήθως οι τιμές πώλησης τους είναι κάτω του κόστους αγοράς τους οπότε και ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ή επιστροφές σε αυτήν την κατηγορία. Εξαίρεση αποτελούν βεβαίως τα ελαττωματικά προϊόντα που αναλαμβάνουμε πλήρως την επιστροφή και την αντικατάστασή τους